Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Odpowiedzi te pozwolą Ci rozwiązać
większość problemów związanych z obsługą naszego portalu. Jeżeli nie znajdziesz wskazówek, jak rozwiązać Twój problem, zapraszamy
do skorzystania z
formularza kontaktowego
i przesłania nam pytania. Jednocześnie informujemy, że nie odpisujemy na listy z pytaniami, na które odpowiedzi znajdują
się poniżej.
1. Kiedy moje konto będzie aktywne?
Po rejestracji konta w portalu, na Twoją skrzynkę e-mail wysłany został list z linkiem
potwierdzającym rejestrację i jednocześnie aktywującym konto. W ciągu 48 godzin od rejestracji musisz kliknąć na
otrzymany link i przejść na stronę, do której on prowadzi. Na stronie, widoczny będzie komunikat informujący
o stanie konta. Jeżeli wszystkie kroki zostaną przeprowadzone poprawnie, Twoje konto będzie aktywne.
2. Wprowadziłem poprawki w swoim opisie i mój profil stał się niedostępny dla internautów, dlaczego?
Po każdorazowej zmianie w treści opisów, konto jest blokowane. Odblokowanie konta następuje po akceptacji
treści opisu przez redaktora portalu, z reguły nie trwa to dłużej jak 24 godzin od wprowadzenia zmian.
Aby uniknąć problemów, przestrzegaj zasad i wskazówek wymienionych przy polach formularzy.
3. Dodałem zdjęcie, a ono nie jest widoczne w profilu, dlaczego?
Za każdym razem gdy dodawane jest nowe zdjęcie, przed udostępnieniem go w portalu musi ono zostać zaakceptowane
przez redaktora Randki24.pl. Z reguły w ciągu maksymalnie kilku godzin zdjęcie zostaje zweryfikowane i wtedy pojawia się w profilu na portalu.
Pamiętaj, zdjęcie musi być zgodne z naszymi wskazówkami, inaczej zostanie odrzucone.
4. Jak mogę usunąć konto z portalu?
Po zalogowaniu się w portalu, przejdź do działu "Konfiguracje", a następnie wejdź w zakładkę
"Usuń konto". Tam wypełnij formularz i potwierdź operację kliknięciem na przycisk "Usuwam konto >".
Pamiętaj, usunięcie konta jest nieodwracalne.
5. Zapomniałem hasła, jak je odzyskać?
Przejdź na stronę
pobierz nowe hasło
i postępuj według podanych tam wskazówek.
6. Jak dodać osoby do listy kontaktów?
Po zalogowaniu się w portalu, na stronie (w profilu) każdego randkowicza pojawią się dodatkowe funkcje
umożliwiające kontakt, dodawanie do książki, blokowanie itp.
7. Jak zatwierdzić e-mail?
W momencie gdy zmienisz adres e-mail, na Twoją skrzynkę poczty elektronicznej wysyłany jest list z linkiem. Należy
kliknąć na ten link w celu potwierdzenia poprawności adresu e-mail. Bez potwierdzenia poprawności adresu e-mail
zalogowanie się w portalu nie jest możliwe.
8. Czy mogę zmienić swój login na inny?
Nie ma możliwości zmiany loginu. Używasz tego samego loginu przez cały okres korzystania z konta.
9. Jak mogę skontaktować się z wybraną osobą w Randki24.pl?
Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem w Randki24.pl, to po prostu zaloguj się w portalu. Funkcje umożliwiające
kontakt znajdują się na stronach profili każdego z użytkowników. Aby nawiązać kontakt, musisz mieć aktywny pakiet 24-Plus.
Pakiet 24-Plus można aktywować poprzez wykupienie abonamentu lub przesłanie do nas opisu randkowego.
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem Randki24.pl, zapraszamy do
rejestracji.
10. Dlaczego otrzymuję powiadomienie o wiadomości, której brak stwierdzam po zalogowaniu się?
Taka sytuacja może mieć miejsce w momencie gdy ktoś wysłał do Ciebie wiadomość i przed sprawdzeniem tej wiadomości
przez Ciebie, usunął konto z portalu. W momencie usunięcia konta z portalu, wszystkie dane związane z tym kontem
znajdujące się w systemie zostają usunięte.
11. Po zalogowaniu się, nie mogę przejść do panelu zarządzania profilem, zawsze mnie wylogowuje.
Najprawdopodobniej masz ustawiony zbyt wysoki poziom bezpieczeństwa w przeglądarce internetowej i w związku z tym
nie akceptuje ona Cookie - małych plików tekstowych zapisywanych na dysku Twojego komputera. Pliki Cookie ułatwiają i
usprawniają pracę wielu portali internetowych.
W przypadku Internet Explorer w menu przejdź do Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność i ustaw na poziomie średnim lub średnio-wysokim.
W przypadku FireFox w menu przejdź do Narzędzia > Opcje > Ciasteczka i zaznacz pozycję "zezwól witrynom na ustawienie ciasteczek".
To powinno rozwiązać problem.
12. Jak zawiesić/odwiesić profil?
Aby zawiesić profil należy się zalogować i przejść do zakładki Konfiguracje > Zawieś profil.
Aby odwiesić profil należy się zalogować i przejść do zakładki Konfiguracje > Odwieś profil.
13. Co zrobić gdy nie dotarl do mnie SMS zwrotny z hasłem SMS do aktywacji pakietu 24-Plus?
Skontaktuj się z nami przez
formularz kontaktowy.
Do weryfikacji płatności będziemy potrzebować numer telefonu, z którego wysłany został SMS, treść wysłanego SMSa oraz numer, na który wysłany został SMS.
14. Jestem w związku małżeńskim, dlaczego nie mogę korzystać z Randki24.pl?
Randki24.pl jest portalem randkowym skierowanym do singli, którzy szukają trwałego związku. Akceptacja osób będących w związku małżeńskim kłóci się z tą zasadą.
Zakładanie kont przez osoby będące w związku małżeńskim traktujemy jako działanie na szkodę naszego portalu.
15. Czy portal automatycznie pobiera opłaty?
Portal Randki24.pl nie pobiera opłat automatycznie. Aby przedłużyć aktywność pakietu 24-Plus, za każdym razem należy się zalogować, przejść do aktywacji pakietu i go aktywować samodzielnie.
Powyżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez
formularz kontaktowy.