Pomoc w serwisie

Zaloguj się:
Korzystasz bezpłatnie
Prawie 300 000 użytkowników Randki24.pl
Zarejestruj się w Randki24.pl
Randki24.pl / Pomoc
Weryfikujemy
wszystkie profile
Pomoc w Randki24.pl
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Odpowiedzi te pozwolą Ci rozwiązać większość problemów związanych z obsługą naszego portalu. Jeżeli nie znajdziesz wskazówek, jak rozwiązać Twój problem, zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego i przesłania nam pytania. Jednocześnie informujemy, że nie odpisujemy na listy z pytaniami, na które odpowiedzi znajdują się poniżej.


1. Kiedy moje konto będzie aktywne?
    Po rejestracji konta w portalu, na Twoją skrzynkę e-mail wysłany został list z linkiem potwierdzającym rejestrację i jednocześnie aktywującym konto. W ciągu 48 godzin od rejestracji musisz kliknąć na otrzymany link i przejść na stronę, do której on prowadzi. Na stronie, widoczny będzie komunikat informujący o stanie konta. Jeżeli wszystkie kroki zostaną przeprowadzone poprawnie, Twoje konto będzie aktywne.

2. Wprowadziłem poprawki w swoim opisie i mój profil stał się niedostępny dla internautów, dlaczego?
    Po każdorazowej zmianie w treści opisów, konto jest blokowane. Odblokowanie konta następuje po akceptacji treści opisu przez redaktora portalu, z reguły nie trwa to dłużej jak 24 godzin od wprowadzenia zmian.
    Aby uniknąć problemów, przestrzegaj zasad i wskazówek wymienionych przy polach formularzy.

3. Dodałem zdjęcie, a ono nie jest widoczne w profilu, dlaczego?
    Za każdym razem gdy dodawane jest nowe zdjęcie, przed udostępnieniem go w portalu musi ono zostać zaakceptowane przez redaktora Randki24.pl. Z reguły w ciągu maksymalnie kilku godzin zdjęcie zostaje zweryfikowane i wtedy pojawia się w profilu na portalu.
    Pamiętaj, zdjęcie musi być zgodne z naszymi wskazówkami, inaczej zostanie odrzucone.

4. Jak mogę usunąć konto z portalu?
    Po zalogowaniu się w portalu, przejdź do działu "Konfiguracje", a następnie wejdź w zakładkę "Usuń konto". Tam wypełnij formularz i potwierdź operację kliknięciem na przycisk "Usuwam konto >".
    Pamiętaj, usunięcie konta jest nieodwracalne.

5. Zapomniałem hasła, jak je odzyskać?
    Przejdź na stronę pobierz nowe hasło i postępuj według podanych tam wskazówek.

6. Jak dodać osoby do listy kontaktów?
    Po zalogowaniu się w portalu, na stronie (w profilu) każdego randkowicza pojawią się dodatkowe funkcje umożliwiające kontakt, dodawanie do książki, blokowanie itp.

7. Jak zatwierdzić e-mail?
  W momencie gdy zmienisz adres e-mail, na Twoją skrzynkę poczty elektronicznej wysyłany jest list z linkiem. Należy kliknąć na ten link w celu potwierdzenia poprawności adresu e-mail. Bez potwierdzenia poprawności adresu e-mail zalogowanie się w portalu nie jest możliwe.

8. Czy mogę zmienić swój login na inny?
  Nie ma możliwości zmiany loginu. Używasz tego samego loginu przez cały okres korzystania z konta.

9. Jak mogę skontaktować się z wybraną osobą w Randki24.pl?
  Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem w Randki24.pl, to po prostu zaloguj się w portalu. Funkcje umożliwiające kontakt znajdują się na stronach profili każdego z użytkowników, wyłącznie dla osób zalogowanych.
  Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem Randki24.pl, zapraszamy do rejestracji.

10. Dlaczego otrzymuję powiadomienie o wiadomości, której brak stwierdzam po zalogowaniu się?
  Taka sytuacja może mieć miejsce w momencie gdy ktoś wysłał do Ciebie wiadomość i przed sprawdzeniem tej wiadomości przez Ciebie, usunął konto z portalu. W momencie usunięcia konta z portalu, wszystkie dane związane z tym kontem znajdujące się w systemie zostają usunięte.

11. Po zalogowaniu się, nie mogę przejść do panelu zarządzania profilem, zawsze mnie wylogowuje.
  Najprawdopodobniej masz ustawiony zbyt wysoki poziom bezpieczeństwa w przeglądarce internetowej i w związku z tym nie akceptuje ona Cookie - małych plików tekstowych zapisywanych na dysku Twojego komputera. Pliki Cookie ułatwiają i usprawniają pracę wielu portali internetowych.
  W przypadku Internet Explorer w menu przejdź do Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność i ustaw na poziomie średnim lub średnio-wysokim.   W przypadku FireFox w menu przejdź do Narzędzia > Opcje > Ciasteczka i zaznacz pozycję "zezwól witrynom na ustawienie ciasteczek".
To powinno rozwiązać problem.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.